Tuesday, November 23, 2010

sukan

bersukanlah anda tatkala anda dilanda perasaan negatif..
kerana dgn bersukan..dapat membantu anda berfikiran positif balik..
this happens to me la kan..
sekali tu bersemangat utk tolong abahku yg tercinta sapu sampah kat laman..
tp dgn niat nak kuruss jugakk..hee
xsalah kan ;)
nak pk positif ni susah ke senang..mgkn kene tgk pd situasi kot
ade certain times..kita down sgt2..mental down gile ahh...xtau nak ngadu kt sape2..
sy pn pernah lalui..
kalau rs nk nanges sy nanges..pas nanges sy tido..sy solat..doa byk2..biar hati tenang.
utk berfikir positif..sy kene membaca kata2 hikmah..menulis..bagi mengawal otak saya yg sedang ligat berfikir...kdg2 pk banyak sgt..smpi xleh nk handle..
xpn..sy akan cari kawan2 sy yg tersayang..utk saya borak2..sekadar ty khabar pn ok..
sy pn xtau ape yg sy taip skang nh...
walaupn bukan ini yg saya sdg pk skang..
at least..ber blog dapat membantu saya menjadi positif
kot?...hmmm

2 comments:

Aura Besi said...

wow~ kamu pasti lagi kurus!!! saya sudah tembab..adoi~ be positif, kuarkan aura jahat melalui peluh.
\(-_-)/

Liana said...

haha..betul..
mari bersukan.