Thursday, December 8, 2011

tengah hari rabu..

8/12/2011 Rabu 1.45pm

hemmm...ok...ntah kenapa tiba2 dtg mood aku nk menulis hr ni..tgh2 hari lak tuh..eh salah bukan menulis tp menaiplah....
hoho...
tp tarikh n date di atas nk menunjukkan masa sebenar ak menaip nih...hehe...
tgh2 solat...kepala aku ligat berfikir n berkata2..
ya Allah...xkhusyuk ak solat td...
tiba2 aku rasa bersemangat...feels like something....
hemmm...nk mengajar pn rasa bersemangat jugak..
adakah kerana kopi y aku minum pg tadi...(okeh...rasa nk lempang diri sndiri...pfft..)
kalo betol lah sbb kopi ni...pehhh...mmg tiap2 hari ak minum kopi ni and rasa sentiasa bersemangat camnih...
ingt senang ke...huh.
bukan senang nk rasa full of spirit like this...atau adakah sebab pms..hohoho
ak rasa ak da merapu tah pape je kat cni...
emm..xpelah..bukan selalu pn aku mengada ngan blog aku y tersayang ni..hehe..

hr ni ada kelas kul 2 ptg...tp ak ngah menaip dlm kelas smbil tgu student..
2 weeks left for me to finalized everything...outcome..assignment...questions paper and answer..
ak nk habiskan leave for this yr...so after krismas leh la ak cuti puas2...
isshhh...pemalas betul kann... -_-"

oh ya...lupa ada bnda nk story kt cni...mgu lepas...aidil dtg kuching..huhu
sempat la jmpa kejap...rindu sgt ngn aidil sbnrnya..
lepas jmp aidil...aku rasa kuat sgt..eh2...bukanla nk berlagak..tp aidil bg aku kekuatan utk jadi positif..
huhu..

setiap org ada perjalanann hdup msg2...aidil pn sama..ak pn sama...
terpulang pada kita bagaimana kita nk buat 'acuan' hidup kita...
masa lepas aku byk mengajar aku...
kalau bleh xnak buat mistakes y sama...
terutamanya soal hati n perasaan..
sbb sakitnya xterperii...Tuhan je tau..
aku bukan jenis cepat percaya dgn org...tp once aku percaya...ak akn yakin dgn org tu..
kwn2 aku slalu marah ak cakap ak lurus bendul..betul je cam pembaris...


emm...xpe..bab2 hati nnt kita cite dlm entry or episod laen...hohoho..
gile jiwang bawang lah aku nihhh...
cau cincau....till next time..
xoxo ;)

1 comment:

Aura Besi said...

wah! aidil boleh sampai kuching.. miss u yana, be strong, u r superwoman ^^