Thursday, May 31, 2012

May

Assalamualaikum....


Speaking about May 2012.....too many things happened unexpected...
i guess it's my bad hair month maybe...
being in the middle of some circumstances that i've never asked for...
it might be a good month for some of you....but not me....


terlalu byk perkara yg mengganggu fikiran aku kebelakangan ni...
things that only me n myself je yg tau n faham...
rasa kosong....(tetiba terngiang2 lagu najwa latif kat telinga...kosong..kosong..) pfftttt....
mood pn kureng sket la bulan ni.....
hemm....just move on with your life yana...


mak saya selalu pesan...n saya mmg diajar oleh kedua ibu bapa saya...
apa2 yg kita hadapi....jgn tambahkan masalah org atau bebankan org lain....
jika keadaan memaksa atau tersepit...
lebih baik kita yg mengalah n undur diri...
aku dah xnak susahkan sape2 lagi....




aku harap everything's will gets better in time...






Dear June...please be nice to me......

No comments: