Thursday, November 8, 2012

till Jannah

Assalamualiakum..

wahhh...lamanya xbertandang kat sini kan..
bertandang pn stakat post gambar ngan lagu..i biase larr..lyn perasaan ajeee...hihi
nway..
just now...talk to mama..
hemmm...lupa story kan...my parents gi haji for this year, along with my granny..
Alhamdulillah..mereka mendapat seruan utk menjadi tetamu Allah kat Mekah..
baru tadi jugak ak baru pas interview..
dari 2 3 hari lepas aku nervous..
macm rama2 menari dalam perut org cakap kan..

nway...Alhamdulillah..aku dpt semangat daripada family aku..adik2 aku especially..
awal2 aku call mama n abah suh doakan aku kat sana..
b4 interview call ayang jugak..tetibe tanye kat die management tu ape dlm bhsa melayu...biase r..smua benda bleh lpe kalo ngah nervous kan..

Alhamdulillah jugak..aku syukur sgt2 dikurniakan adik2 yang sgt menyayangi kakak mereka ini..aku terharu adik aku siap baca n sedekahkan aku yasin so aku dipermudahkan urusan..
terima kasih ya Allah atas anugerah Mu yg xternilai bagi aku...
aku syukur sgt ada diorang kat sisi aku..

eh...tertinggal cite pasal call mama kat Mekah td kan..
td mesej dia ckp da abes interview..tp die xreply..
aku da sampai ofis dia call..cakp td kat masjidilharam...xdpt reply mesej..
sayunya hati aku dengar suara mama..serius aku mmg nangis trus kt ofis..lantak la org nengok ke x...muahahaha...

aku cte r wht happened during interview..n then mama ckp serahkan pada Allah..semoga ada rezeki kita..amin..
n then aku ckp aku xtau lg dpt balik ke x nt diorang pulang dri mekah nt..25hb sbb aku dah xde cuti...and plus tiket mahal gile nk mati kott...isskkkk..
serius aku rindu nk tgk wajah mama ngan abah aku..
time borak2 ngan mama aku cakap ar aku rindu ngan mama n abah...direct je cakap..air mata xyah btau la kan...tang mengalir cam air terjun kot kt pipi..hik3..well..mama n abah tau aku cane...anak diorang kan...
n then mama said mama pun rindu anak2 mama...
huuuuu....sedeyh okayyyyy...

ya Allah berilah rezeki lebih kt aku spya dpt balik jenguk diorang...amin..
aku syg diorang..sbb dioranglah syurga aku..didunia dan diakhirat... :')

No comments: