Tuesday, March 14, 2017

March 2017

Assalamualaikum

Dah masuk bulan March 2017 dah. Kejap btol masa berlalu.

Aku buat tajuk tu supaya aku ingat bulan ni aku dalam fasa 'dilemma' dengan kerja aku.
Keselesaan yg bos aku bagi buat aku rasa syg nk tinggal. Tapi dalam diri aku memberontak untuk mencari environment yg lebih baik.

Aduhh!! Aku pasti semua org akan melalui fasa-fasa genting begini.
Everyone has their own struggle.

Benda paling susah nak buat adalah nak didik diri sendiri tu.
Didik supaya lebih rasa syukur.
Didik supaya sedar kita ni cuma hamba yg hina. Bukan sesape pn kat dunia ni.
Didik utk sentiasa bersangka baik dgn org sekeliling dan of course paling penting bersangkabaik dengan Allah. Kan.

Kita xleh putus harapan dengan Allah. Tu je,

Macam xcaye taun lepas which is 2016 ada satu je entry kt blog aku ni. kah.

okbai. Salam.

No comments: