Monday, January 9, 2012

Azam...

hemmm.....azam taun baru ehh...
msti smua org ada azam masing2 kan...
n msti azam tu berarah kpd perkara y positif kan...
haa...aku pn sama la jugak weh.....
azam aku taun ni aku nak Happy...
faham tak maksud happy tu apa..
happy tu gembira....senyum sampai ke telinga...
ak nak hepi dlm hidup aku...dalam semua perkara y aku buat...
tapi nak hepi n bahagia ni bukan senang jugak..hati kene kuat...
alhamdulillah...pagi ni aku rasa hepi....n aku harap esok2 y mendatang pn ak still hepi camni...
aku rindu kawan2 aku..tp tulah..life kene go on..masing2 ada life sndiri...haluan sndiri...
boleh doakan y terbaik je utk diorang..
mcm aku jgk la kan...life aku skang...kt swak...
xterpikir pn ak akan ada kt cni...keje kat cni...life kt cni..
jauh nya ak merantau...
awal2 dtg cni dlu..cam xkonfiden je...tp insyaAllah..aku akan buat y terbaik....
Tuhan tu adil....Dia msti ada agenda Dia tersendiri sbb tu Dia hantar aku sampai sni kan...hehehe
Tuhan sayangkan kita....sbb tu Dia bg byk dugaan..
entri ni utk muhasabah diri aku jugak sbnrnya....huhu...
sedar lah yana oi....umo dah 26 taun oi...ayarkkkk...!!!
aku ada impian n cita2....marilah kita sama2 doakan agar cita2 kita tercapai ye kawan2...
percaya dengan diri sndiri bahawa kita ada kelebihan yg Tuhan bagi dalam diri kita..
gunakanlah sebaik2 nya....
may tomorrow will always b better than today...amin

No comments: